KAZALO

  1. Splošno
  2. Podatki o podjetju
  3. Dostop informacij
  4. Uporaba spletne trgovine
  5. Statusi pri naročilu
  6. Način plačila
  7. Cene
  8. Dostava
  9. Preklic naročila
  10. Pravica do odstopa od pogodbe
  11. Uveljavljanje reklamacije
  12. Način vračila blaga
  13. Varovanje osebnih podatkov
  14. Pritožbe in spori
  15. Pojasnila glede uporabe spletnih piškotkov

1. SPLOŠNO

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Lepa mami, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Splošni pogoji veljajo od dne 14. septembra 2017 dalje in se lahko dopolnjujejo brez izrecnega obvestila. Skrbimo, da je spletna stran ažurna in točna, vendar so napake možne. Slike na spletni strani lepamami.si so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja ponudbe. Pridržujemo si pravico do vsebinskih sprememb spletne strani Lepa mami, kakor tudi splošnih pogojev. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Lepa mami, v lasti podjetja Kamisi oblikovanje, Nina Kamien Šimnovec s.p. (v nadaljevanju Nina Kamien Šimnovec s.p.), so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

2. PODATKI O PODJETJU

Nina Kamien Šimnovec s.p. Davčna številka: 97555126 TRR: SI56 6100 0002 4576 267 Telefon: 031 644 448 Email: info@lepamami.si

3. DOSTOP INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja), b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), c) bistvene značilnosti izdelkov, ki so vključeni v darilni paket Lepa mami (v nadaljevanju darilni paket), č) pogoje dostave darilnega paketa in izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave), d) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, e) način plačila in dostave, f) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka.

4. UPORABA SPLETNE TRGOVINE

Za nakup v spletni trgovini Lepa mami registracija ni potrebna. V fazi Zaključek nakupa vnesete podatke plačnika in podatke o dostavi če se le-ti razlikujejo od podatkov plačnika. Če se želite registrirati v sistem spletne trgovine Lepa mami, odkljukate možnost Ustvarite račun. Vnesete želeno Uporabniško ime in Geslo spletnega računa, s katerima boste dostopali v sistem spletne trgovine Lepa mami. Z vpisom teh podatkov postanete registriran uporabnik. Kot registriran uporabnik se na podstrani Moj račun prijavite v sistem spletne trgovine Lepa mami, kjer lahko:

  •  spremljate status svojega naročila in prenose dokumentacije (predračuni, računi itd.),
  • urejate naslov plačnika in naslov dostave,- ter podrobnosti svojega uporabniškega računa.

Kupec s podajo spletnega naročila jamči za resničnost posredovanih podatkov in v primeru posredovanja napačnih podatkov o kupcu sam nosi stroške prepošiljanja paketa na pravi naslov kupca. V primeru prepošiljanja paketa si ponudnik pridržuje pravico posredovati paket na kasneje sporočeni pravi naslov kupca po povračilu stroškov za prepošiljanje s strani kupca, in sicer tudi v primeru, ko je kupec naročil dva ali več paketov, kjer ponudnik skladno s 6. točko splošnih pogojev sam nosi stroške dostave paketa.

5. STATUSI PRI NAROČILU

V rubriki Naročila je glede na korak naročila vašega darilnega paketa možnih pet statusov:

  • ZADRŽANO – Prejeli smo vaše naročilo. Darilni paket je pripravljen in bo odposlan, ko prejmemo vaše nakazilo.
  • V OBDELAVI – Prejeli smo vaše nakazilo. Darilni paket bomo odposlali v roku 1 delovnega dne.
  • ZAKLJUČENO – Darilni paket je bil poslan.
  • PREKLICANO – 14 dni od naročila še nismo prejeli vašega nakazila, zato je naročilo preklicano. Kljub temu še vedno lahko opravite nakazilo s podatki, ki ste jih prejeli ob naročilu. Ko prejmemo nakazilo, pošljemo paket v roku 2 delovnih dni.
  • NEUSPEŠNO – Če je od naročila minilo več kot 30 dni in nismo prejeli vašega nakazila, je bilo naročilo neuspešno in odstranjeno iz sistema.

6. NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja Nina Kamien Šimnovec s.p.

Ko kupec opravi naročilo preko naše spletne strani, mu po e-pošti pošljemo predračun. Ponudnik pošlje izdelke na želeni naslov v roku dveh delovnih dni, šteto od dneva, ko je plačilo vidno na poslovnem računu ponudnika. Skupaj s pošiljko prejme kupec tudi račun. Dostavni strošek za en darilni paket je 4,10 evra (Pošta Slovenije). Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije. Za naročilo izven Slovenije pošljite povpraševanje na info@lepamami.si.

  • PayPal
  • Kreditna kartica

7. CENE

Vse cene so brez DDV, saj nismo davčni zavezanec po 1. odst. 94. člena ZDDV-1. Cena velja v trenutku oddaje naročila in nima vnaprej določene veljavnosti. Cena velja v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

8. DOSTAVA

Darilni paket gre na pot isti dan, ko prejmemo plačilo ali pa najkasneje en delovni dan po prejetem plačilu. Vsa naročila dostavljamo na poljuben naslov na območju Slovenije. Za dostavo paketov bo ponudnik angažiral Pošto Slovenije d.d. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo paket poslali na pot. Za vse dodatne informacije lahko pokličete 031 644 446 ali pošljete elektronsko pošto na info@lepamami.si. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko darilni paket prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije. Strošek dostave na posamezen paket znaša 4,40 EUR.

9. PREKLIC NAROČILA

Kupec lahko brez dodatnih stroškov prekliče naročilo do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo odposlano. Preklic je možen na elektronski naslov info@lepamami.si. V elektronskem sporočilu morate obvezno navesti ime in priimek kupca, naslov in številko naročila. V naslov elektronskega sporočila vpišite PREKLIC NAROČILA.

10. PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Kupec ima brez navedbe razloga pravico odstopiti od pogodbe v štirinajstih (14) dneh od dne prejema blaga. Odstop je potrebno pisno sporočiti v zgoraj citiranem roku na info@lepamami.si. Odstop od pogodbe je mogoč le pod pogojem, da je blago nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži. V kolikor kupec pod zgoraj opisanimi pogoji odstopi od nakupa, je dolžan na lastne stroške ponudniku vrniti izdelke v roku tridesetih (30) dni od dneva obvestitve o odstopu od nakupa. Ponudnik ne sprejema odkupninskih pošiljk. Vrnitev nepoškodovanega in neodprtega blaga v roku za odstop od nakupa (14 dni) se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec mora pri vračilu darilnega paketa priložiti kopijo računa. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 30 dni od dneva prejema pravilno vrnjene pošiljke.

11. UVELJAVLJANANJE REKLAMACIJE

Kupec je dolžan ob prevzemu darilnega paketa slednjega pregledati in očitne poškodbe paketa nemudoma grajati pri dostavljalcu paketa. V takšnem primeru mora kupec na zapisnik o prevzemu paketa opisati vidno poškodbo in zahtevati kopijo napravljenega zapisnika od dostavljalca in to kopijo priložiti k svojemu dopisu, s katerim graja poškodbo na paketu pri ponudniku. Dopis o grajanju poškodbe mora kupec posredovati ponudniku najkasneje v roku sedmih (7) dni od dne sestave zapisnika o prevzemu. V kolikor kupec po odprtju paketa ugotovi, da je poškodovana embalaža posameznega artikla, mora poškodbo nemudoma dokumentirati (fotografija) ter v roku sedmih (7) dni pri ponudniku z dopisom zahtevati zamenjavo artikla. Dopisu mora priložiti fotografijo stanja ob seznanitvi s poškodbo. Kupec lahko reklamira blago, če le-to nima lastnosti, ki jih proizvajalec produkta zagotavlja na deklaraciji blaga, če je ponudnik poslal napačne količine produktov, ali če poslani produkti kakorkoli drugače odstopajo od kupčevega naročila. V takšnem primeru lahko kupec blago reklamira v roku 30 dni od dneva nakupa in zahteva zamenjavo za enak, brezhiben artikel. Ponudnik bo reklamacijo obravnaval v zakonitem petinštirideset (45) dnevnem roku in v tem času ponudniku sporočil, ali reklamaciji ugodi ali jo kot neutemeljeno zavrne. V kolikor ponudnik reklamaciji ugodi, bo reklamirani artikel nemudoma, najkasneje pa v roku dveh delovnih dni po ugotovljeni utemeljenosti reklamacije, zamenjal za drug, brezhiben artikel in ga na stroške ponudnika v istem roku tudi posredoval kupcu na stroške ponudnika. Ponudnik osebno ne jamči za kakovost posredovanega blaga. V kolikor se izkaže, da je celotna serija posameznega artikla neustrezna, skladno s podano reklamacijo in da ima ponudnik na zalogi zgolj artikle iz iste (neustrezne) serije, se ponudnik zaveže reklamacijo v imenu kupca prenesti na proizvajalca oziroma uvoznika produkta, ki mora skladno z veljavno zakonodajo v roku petinštirideset (45) dni rešiti reklamacijo. Proizvajalec oziroma uvoznik lahko reklamacijo rešita z ugoditvijo ali zavrnitvijo reklamacije. V kolikor ponudnik, proizvajalec ali uvoznik iz kakršnegakoli razloga v zgoraj citiranem roku reklamacije ne rešita, ima kupec pravico zahtevati vračilo kupnine za celotni darilni paket.

12. NAČIN VRAČILA BLAGA

V primeru odstopa od pogodbe ali uveljavljana reklamacije mora kupec posredovati produkte v stanju in s prilogami, kot izhaja iz točk 10. in 11. splošnih pogojev, na naslov Nina Kamien Šimnovec, Dvorjanska ulica 7b, 4207 Cerklje na Gorenjskem. Pri vračilu je potrebno priložiti kopijo računa.  Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. V primeru utemeljene reklamacije pa strošek vračanja paketa ponudnik povrne kupcu, vendar največ v skupnem znesku 4,10 EUR. Kupnine za posamezni izdelek ponudnik ne vrača, temveč v zgoraj navedenih rokih nadomesti z novim brezhibnim artiklom.

13. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam in bodo razkriti le v primeru,ki jih določa Zakon o varstvu osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje nujno potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi. Ponudnik za potrebe poslovanja spletne trgovine Lepa mami zbira naslednje podatke uporabnikov:

  • ime in priimek,
  • naslov in kraj bivanja,
  • naslov elektronske pošte,
  • uporabniško ime in geslo v enkriptirani obliki (v primeru registracije),
  • ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino.

Za potrebe varnosti se zbirajo tudi IP naslovi uporabnikov, ki dostopajo in uporabljajo spletno trgovino Lepa mama.

14. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik si prizadeva vsak spor reševati na miren način in v skupnem dogovoru s kupcem. Vsako pritožbo lahko kupec posreduje na elektronski naslov info@lepamami.si in ponudnik se bo vsaki pritožbi posebej posvetil in jo v dogovoru s kupec rešil na najhitrejši in najbolj učinkovit način. V primeru, da do sporazumne rešitve tudi z medsebojnim dogovarjanjem ne bo mogoče priti, je za reševanje sporov pristojno sodišče po sedežu kupca.

15. POJASNILA GLEDE UPORABE SPLETNIH PIŠKOTKOV

Piškotki so kratka besedila, ki jih spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njimi zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči enostavnejšo ter prijazno spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk v naši spletni trgovini. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in bolj učinkovito.

Seznam piškotkov, ki jih uporabljamo:

Naziv Namen Trajanje Lastnik
csrftoken Pomaga preprečiti spletne napade CSRF 1 leto instagram.com
wc_cart_hash_# Za pravilno delovnje trgovine lepamami.si Do zaprtja brskalnika ali poteka seje lepamami.si
wc_fragments_#< Za pravilno delovnje trgovine lepamami.si Do zaprtja brskalnika ali poteka seje lepamami.si
_ga Statistika ogledov spletne strani 2 leti google-analytics.com
_gat Statistika ogledov spletne strani Do zaprtja brskalnika ali poteka seje google-analytics.com
_gid Statistika ogledov spletne strani Do zaprtja brskalnika ali poteka seje google-analytics.com
fr Uporablja ga Facebook, da zagotovi serijo oglasnih izdelkov od oglaševalcev tretjih oseb 3 mesece facebook.com
r/collect Zbira podatke za merjenje učinkovitosti ter prikazovanje ciljnih oglasov Do zaprtja brskalnika ali poteka seje doubleclick.net
rur Za pravilno prikazovanje Instagram profila na spletni strani Do zaprtja brskalnika ali poteka seje instagram.com
tr Za pravilno delovanje vtičnika pixelyoursite Do zaprtja brskalnika ali poteka seje facebook.com
urlgen Za preverjanje povezovanja na Istagram profil Do zaprtja brskalnika ali poteka seje instagram.com